Sunday, September 27, 2009

Pühendus Agent M-ile

Kuna mul kaardimängus ukumatult vedas, siis olen pääsenud pea kõikidest kodutöödest, mis meil enne homset väljakolimist teha tuleb.Algis teeb süüa ja koristab, Maris peseb nõusid..ja mina?Mina peesitan terrassil päikese käes ja joon piparmünditeed. Käisin hommikul raamatulaadal ja sain oma võluva aktsendi eest kolm raamatut kolme euro eest...Tänatud olgu mu idaeuroopa juured.

Reedel käisime Poetry Slam´il. See on omalaadne vabalava, kus (wannabe) kirjanikud, aga ka koduperenaised, kodutud või armuvalus teismelised saavad püüne viieks minutiks...Enamik loevad omakirjutatud värsse. Aga ka laulavad ja räpivad. Uskumatu, kes kõik läbi käisid. Luuetustes oli palju maailmavalu , teemadeks inimesed, poliitika, Prantsusmaa, Iraak, tuumarelvad, kadunud inimkond jne jne
Sellest kompotist jäi hästi meelde üks lõbus haiku.Autori nimi pole meeles, aga ta meenutas mulle M´i James Bondi filmist. Teate küll, see leiutaja, kes kõik imevidinad välja mõtles
See kõlab vabatõlkes umbes nii:

Sündides me valime: x või y
poiss või tüdruk
samas kui tähstikku õpetataks meile kuueselt

2 comments: